onsdag 22 januari 2014

Kristallmeditation

iraivan_07.jpg - 49363 Bytes
När jag såg följande Evenemang på Facebook anmälde jag mig direkt, utan att tänka, utan minsta tvivel.

"Välkommen på Kristallmeditation torsdag den 23 januari klockan 18.30.

Ehva Löpp kommer först att berätta om sina upplevelser att hitta den stora Earthkeeping kristallen på en av Hawaiis öar Kauai, om mötet med munkarna och om den dolda kristallen i templet i djungeln... 

Under resten av kvällen sker en meditation/energiresa till kristallen på Kauai för att aktivera dess energi från tiden innan Atlantis. Vi kommer att bli vägledda under kvällen till vad vi ska göra och hur. 
Syftet med kvällen är att kristallen liksom övriga jordkristaller måste aktiveras för att öppna för den högre energin att nå jorden igen. "

Jag bara måste gå på Kristallmeditationen, den kallar på mig, den stora Earthkeeping kristallen på Kauai kallar på mig och min närvaro på meditationen. Jag kan inte förklara det men vissa saker måste jag bara göra. Som denna, det känns att det är något jag har glömt, något som ligger under ytan och väntar att bli återupptäckt.
Något som har med kristaller att göra...

Meditationen kommer att hållas av Maria Nylow, min Reikiklärare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar